Härlig torsdag...

Eller ja i alla fall i eftermiddag. Gjorde tråksaker här hemma som att städa och diska när AM ringde och ville att jag skulle göra henne sällskap i stan. Det blev räkmacka på Cappucino och islatte i Haga, där Linn mötte upp. Trevligt, nästan som "old days". Har inte sett Linn sedan september tror jag...





Ha ha, uppdrucken islatte. Gott var det. Glömmer ju jämt bort att jag går med en mobil som faktiskt tar hyfsade bilder. Ska försöka fota min vardag lite mer...

Nu blir det att städa det sista och sedan hoppa isäng...Är själv i den pedagogiska verkstan imorgon eftersom min kollegas son tar studenten :S Det är bara att hålla andan och hoppas på att de inte har ihjäl varandra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0