Hektiska dagar på jobbet och hemma

Det är fullt upp och bloggen blir inte uppdaterad som den borde... Idag ser i alla fall mitt ansikte ut så här tolv dagar efter utslagens begynnelse.



Angående min fritid består den väldigt mycket av träning och matanpassning just nu. Jag slutar med mitt proteinpulver till veckan och försöker hitta en matbalans som passar min livsstil. En del är att fylla i en mat och träningsdagbok:



Den är lite krånglig och det tar lite tid att registrera sina måltider, men det är gött att ha koll på hur mycket man stoppar i sig och gör av med. Länk finns HÄR

Imorgon har jag min sista lektion med mina nior.. Kommer att sakna många av dem :( "all things comes to an end"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0