Home again!



God morgon bloggare! Efter en underbar vecka med vänner och familj är jag äntligen hemma igen... Trots att det är härligt att träffa alla så är hemma ändå hemma. Dessutom blir man bara varm i hjärtat när älsklingen hämtar upp en på flygplatsen, med BLOMMOR!!! Hi hi... Min hjärtevän...

Igår irrade jag på stan i Ume för att hinna med två av mina käraste brudar. Det värmer såå att höra att de börjar ta sig fram i livet trots att det varit en hel del motgångar för dem båda. Jag hann även springa förbi mina favoritaffärer (Nicole, Bik Bok och The store) för att förälska mig i ALLA reakläder. Det blev till slut en randig tunika och en Hummelzip i korallrosa... (bilder kommer senare)

Idag blir det att ta tag i städning, packa upp, städa hos Hampus (han var riktigt sur på mig igår när jag kom hem) och kanske få in en ansökning eller två.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0