Imorgon är en annan dag...

...Och då gör jag min sista dag som klasslärare. Vi har avslutning imorgon och det blir verkligen en heldag! Förutom den traditionella skolavslutningen ska niorna ha festkväll och det brukar vara i många timmar... Beräknad hemgång vid tolv, halv ett... Slitet men säkert värt det hela...

Idag har jag, trots att jag egentligen var ledig, suttit och rättat de sista proven, ordnat till betygen och städat bort det sista av mina pärmar. Det är verkligen med blandade känslor som jag lämnar skolan om ett par dagar... Det blev inte bättre av att jag fick ett kosedjur från en av mina "special" elever som jag haft under våren. Man blir så stolt när de lyckas. =)

Nu en sväng på Wiibrädan innan läggdags, härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0