Imorgon bär det iväg!

Ikväll har jag börjat packa och göra mig i ordning inför midsommarhelgen som kommer att spenderas vid kusten, en gammal barndomsdröm som ska gå i uppfyllelse! Dessvärre  har jag inte någon passande klänning till helgen, så om jag hinner blir det att springa på lite affärer imorgon på jakt efter midsommarklänningen. Vill ha en lantig, romantisk klänning som passar att ha jämt i sommar...

Nu ska jag krypa isäng med senaste numret av Topp Hälsa.... Älskar den tidningen!




bjuder på lite randompics från Norrlandsveckan....


Inför mina föräldrars bröllopsdag så fyndade jag en härligt korallrosa tunika från B.young


Provde min balklänning som var minst två storlekar för stora. Lite synd eftersom jag älskar denna skönhet. Jag får försöka sy in den när tid finnes...


Fann även mina barndomsfavoriter, mina rosa träskor! Minns att jag hade på mig dem jämt och ständigt den sommaren jag bar dessa. Stolt var jag!



Sist men inte minst min underbara Carro. Observera ringen som hon bär. En examenspresent från moi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0