Lata soliga sommardagar...

I dagarna har jag som sagt haft magproblem och spenderat mest dagarna i horisontalläge och sovit en hel del. Äntligen kan jag börja äta igen och energin återkommer sakta men säkert...

Så här såg det i alla fall ut idag;



Tog eftermiddagssnacks med söt och god vattenmelon tillsammans med Barack Obamas Min far hade en dröm som är sådär... Det märks att det var länge sedan Obama skrev detta och memoaren känns tafatt, fumlande och ofokuserad. Jag ska ge den 50 sidor till sedan ger jag faktiskt upp.

Snart blir det middag med burgers och lite fräsch sommarsallad. Men först ska Jokke se klart matchen mellan Paraquai och Japan... Detta eviga VM....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0