Onsdagsmys...

Var ute på en liten vinkväll med A-C igår.. Vi åt härlig god mat hos Manãna tillsammans med två glas vitt...

Idag tog jag en rejäl sovmorgon och klev upp först vid halv tolv!! Ha ha, det gäller att passa på medan man är ledig...

Efter en alltför slö morgon har jag hunnit samla ihop tvätten från igår, plockat ihop här hemma, handlat mat och fixat mina naglar som såg katastrofala ut i morse. De har alla gått av och skivat sig





Underbara franska naglar blev det i alla fall med Yves Rochers nagellack. De har anpassade borsta vilket gör appliceringen lättare =)

Nu ska jag dansa vidare till låten "We no speak americano" och börja hacka grönsaker till middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0