Somriga dagar i norrland...

Efter att en överaskande syster mött oss i inlandet har jag nu spenderat tre dagar hos mina föräldrar. Jag kommer att var här en vecka till. Jokke lämnade oss idag och åker ner för att jobba och följa fotbolls VM...

Händelser:

Jag har varit med och firat yngsta syrrans student...



Sedan har vi besökt Mårdseleforsen, en bred fors vid Vindelälven...

Tyvärr har mina föräldrar ett segt nät och dator så jag kan inte lägga in så mycket bilder än.

Veckan kantras av socialt liv med mammsen. Vi ska städa ur förråden och sortera mina gamla saker. Kanske hittar jag någon gammal dagbok?!

Ska försöka lägga in lite fina bilder på min tillvaro här när tekniken vill mig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0