Bloggpaus...

Blogginspirationen finns men dock inte tiden. Jag ska försöka hålla mig bättre uppdaterad framöver men tyvärr finns det ju viktigare saker än att blogga (ja jag har ett liv utanför zyberspace :P)

För intresserade har följande hänt:

- Vi har sålt vår lägenhet för ca 250 000 över utgångspriset, alla parter är nöjda, i alla fall vi! Om 2,5 vecka får vi nycklarna till tvåan! Längtar!!!

- Carro da twin gjorde ett härligt besök i helgen. Vi har shoppat, shoppat och shoppat, ätit gott och dansat i neon bland desperata 20 åringar och turkar...

- Jag har kört igång med cambridge i ren panik efter att vågen började visa fel (!) kilon. Ha ha, skämt å sido måste jag börja hitta pepp någonstans och detta är ju en början. Dessutom lockar inte Friskis och svettis längre så träningen går rätt så segt. Jag försöker hitta vägar att träna, man kanske skulle börja löpträna ute?!

- Jobbet håller på att gå från 70% tjänst till 100% trots att jag inte får betalt (!) för de övriga 30%. Denna vecka innehåller nationella prov i svenska och engelska, utvecklingssamtal, IUP för alla mina elever och dans på Möllan under torsdagen. Därimellan kommer ju alla andra dagsverk... Pju säger jag då bara. Men njuter av det underbara jag har eftersom jag blir mer och mer bekväm på jobbet...

Till synes är det en hel del i görningen just nu och därför får allt annat komma i andra hand. Lovar att bättra på mig efter påsk. Då har vi fått ordna till vår tillvaro och det blir lugnare på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0