Hemarbete

Klarade inte av att sitta på skolan och rätta nationella prov. Det är så många som vill prata och man har alltid någon eller något som "bara ska pratas/göras med". Så jag tog proven och åkte hem istället. Här är det lugnt och tyst (ja så tyst det nu kan bli på gibraltargatan). Har hunnit rätta fem på en halvtimme, så det går undan. Jag hoppas att jag bli klar med proven till slutet av veckan. Del C, uppsatserna, kommer att ta tid att läsa och betygsätta. Dessutom är det här första gången vilket gör att jag vill göra ett bra arbete.

                                                       
(snygg bild som klär förstasidan av årets nationella prov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0