Morgonstund....

...Har inte jag idag. Tog mig en tiotimmars sömn i natt. Var verkligen trött igårkväll. Imorse var det invägning som kändes sådär. Så nu, efter att ha läst Topphälsa, ska jag kicka igång mina prommenader äntligen. Det blir även att fixa till min pulsklocka och stegräknare för jag älskar att föra statestik! Sedan jobbar jag bäst med pulsklocka.


Förutom lite prommenad blir det sedan att ge sig ikast med Wiibrädan igen.. Det är verkligen en bra vardagsmotion som inte är jobbig, även för en soffpotatis som jag samtidigt som du gör dig av med kalorier. Smart va?!



(OBS, mobilbilder varpå bildkvalitén är sådär...)

Nu blir det att sätta in första tvätten, ladda lite musik och sedan ge sig ut i det fria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0