Händelserik dag... Typ

Jag har i alla fall hunnit med en del sysslor som att spackla om sovrummet :P Har tagit före bilder så ni också ska få se skillnaden :)

Fick för övrigt ett efterlängtat paket från Bodystore.se idag.. Eftersom jag har börjat träna lite hårdare och har en hunger nästan hela tiden så täntke jag testa lite proteinpulver som mellis ett tag framöver för att se om det blir förbättring innan jag börjar lägga på kalorier på den vanliga maten...



Köpte mig dessutom en Smartshake, en svensk uppfinning där man har behållare i botten av shaken för att förvara pulvret eller nycklar och sånt när man tränat. Mycket smart tycker jag! Rekomenderar den såklart. Se mer HÄR om Smartshake och köp den HÄR eller HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0