Härligt väder ute! En annorlunda fredag...

För den som inte hört så har västra götaland största mängden snö för tillfället. Här i Göteborg har vi ca 10-15 cm snö och rätt så kyligt. Men så kan man inte klaga när solen skiner, för första gången på lääänge.. Det är så underbart!



Skulle även springa på en intervju nu på morgonen men hade visst misstagit mig vilken skola det var. Var på fel skola vid fel område. Ingen intervju blev det och troligtvis ingen anställning. Klantiga jag!

Idag är jag hemma eftersom eleverna är ledig pga kompetensdag för lärarna. Eftersom jag är timanställd slipper jag sånt.. För det mesta, men inte alltid, är det bara tidsfördriv dessa föreläsningar. Men medger att det hade varit intressant att lyssna till skolverket och förberedelserna inför Gy-11.

Ikväll blir det date med Jokke på vårt gamla "stamställe" Johannebar.. Vi har inte varit där sedan vi flyttade tror jag. Saknar verkligen stället.. Nu åter till städning, planering och kanske lite gymbesök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0