Intressant helg på många sätt..

Jag har i helgen besök kattuställning i dagarna två och äntligen hittat min ras, Rgdoll. Så nu blir det att leta efter katten med DET som ska få följa med hem. Det var verkligen trevligt att träffa kattmänniskor igen och jag saknar verkligen att själv att ställa ut Speedy....

                                                         

Sedan händer inbland chockartade saker som man önskar var ogjorda. Men jag bestämmer inte allt jämt och det är bara att acceptera livets gång även om jag vill att livet ska gå sin lilla gång utan drastiska förändringar. Men det är bara att bita ihop, livet får ibland oväntande vändningar vare sig man vill det eller inte...

Nu är det bara filmmys som gäller... Ser inte ut att bli så mkt jobb till veckan... Tröööök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0