Motgång föder framgång... Men inte här....

Inget jobb verkar det bli för mig. Rektorn på skolan i Uddevalla verkar ha gått under jorden, trots påringning och lämnade meddelanden.

Så det är bara att rycka upp sig och leta vidare. Men just nu känns det inte så motiverande. Dessutom har kroppen sagt ifrån idag så det blir inget gym för min del, det enda som får mig att leva numera...

Försöker kämpa för att inte drunkna i den omtalande "depressionen" som drabbar var och varannan arbetslös men jag kan snart inte hålla emot.. Ångesten gör sig påmind alltför ofta....

Vill resa, vill fika på stan, vill leva som jag brukar men allt handlar om pengar och för att ha pengar måste man arbeta....

...Idag är ingen bra dag......

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0