Underbara, stressiga dagar...

Har inte så mycket fritid den här veckan, mycket på grund av det nya jobbet (åhh vad jag gillar dessa tonåringar!). Så här i början blir det ju rätt så mkt planering och så.

Men ikväll har jag tagit mig lite andrum för att bara va och varva ner inför grand finale imorgon. Tagit en varm dusch, kört fotkur, grundrengjort ansiktet och snart ska händerna få sitt :)

Det är nog ändå lite mysigt att fått snö på backen, så länge inte spårvagnar och tåg är föresenade. Än så länge har jag klarat mig utan större bekymmer (peppar peppar ta i trä). Det är väl det enda i dagsläget som skulle få ner mig på jorden igen.

Nä dags för manikyr... Sedan sängen... Mina ögon är tuuuuunga....

För övrigt rekomenderar jag detta underbara för händerna från Mary kay;
                   

Kostar ca 550kr per set och finns på tradera eller marykay.se

Och detta för ansiktet:
           

Mums säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0