dagens tips!

                             

Som liten hade vår familj det knapert ibland. Därför införskaffade mamma en Sodastreamer så vi kunde dricka cola till Småstjärnorna och Fångarna på fortet på helgerna. Den vit/bruna fyrkantiga uppfinningen existerar fortfarande men i annan design. Jag har velat ha en sån länge eftersom jag inte gillar göteborgsvattnet så snacka om att jag blev glad när jag och sambon fick en i födelsedagspresent!

Det är billigt, hälsosammare (om man dricker den naturell eller utspädd med fun light) och vi har alltid vatten i kylen. Dock fräter kolsyrat på tänderna så ibland använder jag faktiskt sugrör (min tandläkare rekolmenderade det). Köp den, äg den! Jag reklomenderar den starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0