Hösten kom, men inte är jag ledsen för det...

Hösten har kommit till Göteborg och det med besked. Blåsigt, kallt och en hel del regn... Men idag är det riktigt fint väder så det blir en trevlig eftermiddagsprommenad lite senare.

Har just avslutat dag 2 på höststädningen.. Det tar verkligen på för jag är helslut i armarna. Var lika noga med städningen som om vi skulle flytta. Men nu är det i alla fall gjort. Tvättat fönster, dammtorkat, sorterat och resnat samt skurat alla skåp i köket (behövligt). Imorgon väntas norrlandsgäster också, syrran och hennes sambo! Ska bli riktigt nice faktiskt... Har inte sett henne sen i augusti tror jag.

För övrigt har jag snart passerat -20kg!!! Fattar inte att jag gått ner så mycket! Men det har varit mycket slit, motgångar och upppoffringar. Men ser jag tillbaka är det värt vartenda slit... Just nu tränar jag en hel del för att kunna erövra Sportlife senare i höst! Längtar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0