Valet 2010, historisk rysare...

Det är inte ofta jag skriver här numera men efter valresultatet igår måste jag bara häva ur mig den frusteration som finns. Speciellt när jag slog upp GP i morse och såg att BERGSJÖN av alla ställen har röstat för SD med 9-10%. Helt otroligt! Jag hoppas att Göteborgs kommun ser detta och börjar reagera. Något är fel när förrorter där ca 40-80% är invandrare röstar på SD....

Jag hoppas verkligen att partierna tar sitt förnuft till fånga och börjar sammarbeta mellan blocken. Bättre med lite sämre skattesystem än ett främlingsfientligt parti.

Nä, svenskar ta ert förnuft till fånga, vakna upp och börja tänka till!!


                                                  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet många som tycker att SD är "coola och tänker på sverige".... Fy.

2010-09-20 @ 12:11:52
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Honi

Sv: Ja det blir spännande att se! Ibland blir man ju förvånad över att billiga grejer funkar bra :)

2010-09-23 @ 17:28:08
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0