I´m back!

Efter en vinterdvala och häcken full med div göramål ska jag åter försöka återinföra bloggandet. Dessutom börjar saker och ting hända nu när våren nalkas!

Jag lever med hälsan i behåll. Vardagslivet fördrivs med dessa verb; sova, jobba, rätta prov, träna, äta(om jag hinner)

Årets alla event är snart bokade. Följade turnéplan är planerad vår och sommar 2011;

Påsk- Lysekil hela helgen

Valborg- Vrålfest med svägerskan :)

2 maj Vårruset (japp 5km ska jag SPRINGA)

7 juli Bröllop i Rumänien

Sista veckorna i juli- Italien med Henke och Elin?!

8 augusti Edingburgh

26-28 augusti 30årskalas för älsklingen

Någonstans därimellan ska vi försöka hitta upp till norrland också för att inte tala om köket som vi vill ha renoverat i sommar. Någon som kan bygga kök snabbt får gärna höra av sig! :)

Jag ska försöka att uppdatera här i alla fall minst en gång i veckan. Är ledig fredagar så det ska ju kunna passa för lite bloggning ;)

Må väl alla goingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0