Att vara eller icke vara....

Det är ju som frågan... Jag har verkligen haft en bloggkoma utan dess like i vår. Kanske för att jag valt att prioritera annat för det finns, tro det eller ej, en värld utanför internet (tips till alla FB beroende, man kan hitta vänner IRL också!)

Sitter denna måndag och filurar lite på sommarens alla event samt gör trevande försök att ordna till lite pärmar och papper. Är det normalt att ha ca 10 pärmar med undervisningsmaterial!!??? Jag ska i alla fall försöka få ned det till hälften. Nu börjar man ju ha koll på vad som är viktigt och inte...
Snabbupdates är att jag blir klassföreståndare för en åk 5 i höst :) spännande och roligt. Dessutom är det nära hemmet och det är extra skönt. Inga tidiga mornar längre! Sedan är mitt liv inte så spännande. Äter, sover, tränar och försöker ordna mitt liv med min älskade sambo!
Därimot går jag i tankarna på att försöka skaffa mig en laptop inför sommalovet så jag kan försöka aktuallisera livet vid nätet lite mer. Det kommer bli många restimmar framöver...
Övriga "happinings";
- försöker för tillfället ta gult kort i golf :) Många timmar på ranchen och blåsor i händerna
- Har börjat titta på katt så eventuellt blir det ett litet tillskott i höst
- Har "bara" ca 6 kg kvar till mitt vikt på. Det vill säga -30kg, helt galet!
- Åker till norrland för social samvaro till max nästa vecka. Stannar så länge som det behövs
Det var typ det jag hade för tillfället... Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0