Arbetar hemifrån...

Måste verkligen säga att min arbetsplats verkligen är flexibel med arbetstider. Man får i princip komma och gå som man vill. Idag har eleverna temadag men vi ämneslärare har "eget administrativt" så jag och Nina, min kollega som bor i Trollhättan, jobbar hemifrån idag. Tyvärr har en förkylning dragit över lilla Emma så jag får nog mest koncentrera mig på att kurera det onda skulle jag tro. Jag ska i alla fall försöka dansa lite afro ikväll och se om jag kan skaka bort bacillerna :P

Helgen som var.... En, vad ska man säga.... minnesvärd helg på många sätt. Ett sätt var att Emma INTE bör dricka direkt ur vodkaflaskan efter elva... Varit bakis i två dagar. Söndagen blev sängläge för hela slanten. Men det var roligt för stunden. Trots att jag en gång i tiden festat på rätt bra så måste jag börja inse att jag har begränsingar (som visserligen aldrig stoppat mig förut men ändå)....

Sedan är det BARA 6 dagar till Vårruset... Börjar få lite smått panik då jag bara orkar springa 3km åt gången så jag kommer nog inte ta rekord nästa måndag. Den som lever får se ;)

Snott lite bilder från svägerskan på helgen som var... Varning för en VÄLDIGT entusiastisk brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0